piątek, 22 lipca 2016

Hej, cześć, dzien dobry, dobranoc.

Witaamy :3 (Zaznacz, zeby ujrzec)
A więc,nazywamy się Asia i Wika. Asia ma 12 lat, Wika (czyli ja huh )mam 11. Jesteśmy szalone, ale tak porządnie :) Pozytywnie ok :D Asia wymyśliła wiersza:
'Hej, cześć dzień dobry.
Jestem Michał z Kobry,
Nie lubie jeść sałaty,
bo wale kwiaty. :))))))'
Okej, wiem, że pięknie. :D
Ogólnie to.. Aśka pędziła do kompa i rozwaliła sobie palca. Tak, wszyscy jej zazdrościcie XD Jem lody ok ok... 

ASIA:
Nie umiem nic wymyślić...
Nie umiem się witać z ludźmi..
Bo u mnie to wygląda tak:
'hej, pa, dobranoc'
Ogólnie wymyślam strasznie zryte piosenki, z których z Wiką ciągle się śmiejejmy xD
'WIKA JEDZ TE LODY KUTWA'
Palec mnie boli ok.
Mamy cztery psy. 
Czarek - 3 latka
Jacky - 2 lata
Dora - łuhuhuh i jeszcze trochę
Szczeniak - parę miesięcy
No więc, to koniec końców i wgl
Asia znowu śpiewa zryte piosenki okok.
lalalalalalal
I DALEJ NIE PAMIĘTAM
DOBRA I KONIEC 
PĘDZIŁ HEN DO CZARNEJ WODY
PĘDZIŁ RANKIEM UCZEEEŃ MŁODY
ZGUBIŁ CZAPKE I WIATRÓWKE, BOO CHCIAŁ
ZDĄŻYĆ NA KLASÓWKEEEE
HEJ HEJ
HEEEJ KOLEDZY
OMIJAJCIE PRZESZKODY DO WIEEDZY
DZWOŃ DZWOŃ 
DZWOŃ DZWONECZKU...
ZAMKNIJ SIE
MAM CIE W DUPIE OK
FAJNIE
PAPA I KONIEC :DD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz